Για τον Πολίτη

Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας

Στο ΓΝ Ημαθίας – Ο.Μ Βέροιας λειτουργεί αυτοτελές «Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας». Το Γραφείο είναι στεγασμένο στην είσοδο του προαυλίου του νοσοκομείου και σηματοδοτείται ευκρινώς με ειδική πινακίδα στην οποία αναγράφονται τόσο τα τηλέφωνα επικοινωνίας όσο και η ηλεκτρονική διεύθυνση του γραφείου.

Το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας σε συνεργασία με κάθε συναρμόδια υπηρεσία και φορέα μεριμνά για την ενημέρωση των ασθενών για τα δικαιώματά τους κατά τη λήψη ενδονοσοκομειακών υπηρεσιών υγείας , παρακολουθεί και παρεμβαίνει για τη διασφάλιση της προστασίας τους.

Παρέχει πλήρη και επικαιροποιημένη ενημέρωση των ανασφάλιστων ασθενών και των οικείων τους για τις διαδικασίες και την κάλυψη υπηρεσιών υγείας. Με σεβασμό στην αξιοπρέπεια, τις ιδιαίτερες ανάγκες και την προσωπικότητα των ληπτών/τριών υπηρεσιών υγείας προασπίζει το εμπιστευτικό της επικοινωνίας με τους πολίτες στα πλαίσια του σεβασμού της ιδιωτικής τους ζωής. Στοχεύει στην κατά το δυνατόν αποφυγή της σωματικής και ψυχικής καταπόνησης και της ταλαιπωρίας σε κάθε στάδιο εξέτασης, διάγνωσης, θεραπείας και νοσηλείας.

Το Γραφείο συγκεντρώνει, καταγράφει και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις καταγγελίες των πολιτών.

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εξωτερικών Ασθενών
Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Εσωτερικών Ασθενών
Φόρμα Καταγγελίας – Παραπόνων

Επίσης έχει σαν αρμοδιότητα τη συγκέντρωση και καταγραφή των ευχαριστιών των χρηστών υπηρεσιών υγείας προς το νοσοκομείο.

Επιδιώκεται κάθε δυνατή συμβολή του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας, στην προάσπιση των δικαιωμάτων και της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες, ανεξαρτήτως ασφαλιστικής κατάστασης, έχοντας ως προτεραιότητα την ισότιμη και καθολική πρόσβασή τους στο σύνολο των υπηρεσιών του νοσοκομείου.